regn regn regn

Dagens to do: PLUGGA PLUGGA PLUGGA. ÄTA LUNCH. PLUGGA PLUGGA PLUGGA. ÄTA MAT. PLUGGA PLUGGA PLUGGA..


Ser ni? Jag har en grymt rolig dag framför mig!


Imorgonbitti åker ja upp till Gävle, gå sista seminariet innan tentan, träna och sen plugga.. på onsdag ska jag iväg o fixa en sak o sen blir den dagen bestående av plugg... torsdagen också antar jag.. och även fredagen... LOVELY!
Men ja ska fan fixa den här tentan.. Så helgen kommer också att bestå av plugg!




Ha en fin vecka nu. vi hörs väl efter nästa onsdag eller nåt.. :) (needå)







Jag vill ha positiva besked nu.... Hoppas hoppas hoppas innerligt på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Satu

Hej gumman! kommer du till Haiffesten :) Klart du gör!! Har du fått den infon du behöver inför den?



KRAMAR

2008-10-20 @ 14:02:23
Postat av: tes

Nej Satu det blir ingen Haif fest för mig pga olika saker.. Men hoppas ni får kul!

2008-10-20 @ 14:34:55
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0