Nu känns det..

Yes.. Skaplig träningsvärk i axlar o armar idag.. Simmade i förrgår och gymmade igår.. Klen flicka det här med tanke på att vi bara provade på lite på gymmet, tog ju inte i direkt. Haha ja, men då vet jag iallafall att det ger resultat och att jag är klenis.

Nyss hemkommen från en liten promenad gick fram o tillbaka till konsum 50 min effektiv tid. Hemvägen bar jag även på två tunga kassar.. De ni.. Helt slut i armarna nu..


ska ta en dusch, stoppa i mig lite (sen) frukost och sedan bege mig mot biblioteket o råplugga! Ska lära mig allt om cellen och nerverna! Ska försöka glänsa lika mycket som Lisa som kan allting nu! Kämpa på!




Förresten! Köp lägenheten i heby!! Sänkt pris nu, lägg ett bud vettja!


Annars kanske någon är sugen på att hyra den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0