Nu har det lagt sig.

Jahaja imorse, skakade, hade fortfarande ont i huvudet, sen 6 dagar tillbaka eller nåt sånt.. INGEN ÅNGEST HÄR INTE.
Frukosten fick jag i mig utan problem men kroppen skakade och jag frös. Tog en snabbrepa och kollade alla saker ja kände mig mest osäker på (kändes som att allt hade försvunnit under natten).

Pallrada mig skakig o jävlig mot tentasalen och mådde så jäkla illa.. Här kan vi snacka jag-tror-jag-är-magsjuk känsla.. eller bakis eller vad fan som helst. HEMSKT var det.

Men när jag väl fick papprerna kändes det bra.. Svarade iallafall på alla frågor, vissa vet jag att jag hade fel på men det är sånt man får ta.. Man kan ju inte fixa allt ju! Fast ja tror itne att det hade varit svårt att plocka alla poäng för den var rätt enkel. Hade dock fokuserat på lite djupare saker så jag missade helt enkelt de allra enklaste. såklart. haha

Blir jag underkänd så kommer det nog handla om marginaler.. trist bara om man måste skriva omtenta på denna. Känns inte alltför lockande att plugga inför det igen... Så vi håller tummarna..


Efter tentan var vi helt slöa.. jag o lisa tog en fika på skolan o sen ner på stan, träffade Sara o käkade lunch, slöade hur länge som helst o skrattade åt helt ovärda saker.. Vi i ett nötskal! Mina fina raringa!









Kommentarer
Postat av: Starlet

RARING!!!



*tykka om*



Puss! :D

2008-10-29 @ 18:58:06
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men så skönt att ha den avklarad! Håller alla tummar för att det gick vägen, men det har det alldeles säkert gjort!



Sj sitter jag och skriver som en galning. PM inlämning imorrn... ute i sista sekunden som vanligt...

2008-10-29 @ 19:20:56
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Söta ni va i erat fnitter idag=)

imorgon är de min tur att skriva, hoppas fan jag klarar de.. för seriöst, annars är de ju bara att bli städerska eller nått.. för då är jag dum i huvudet! jag har ju TOKPLUGGAT!



kram på dig

2008-10-29 @ 21:14:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Fy fan va bra de gick=)

måste blivit godkänd.. helt klart!!

2008-10-30 @ 18:33:11
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0