Lite fastnar hoppas jag..

Jag hoppas att nåt av det ja har läst idag fastnar... Men det blir nog en hel del plugg i helgen.. Hela fredagen kommer spenderas med nerverna.. Synd att det är så klurigt alltihopa.. Men det tar sig... Och det kommer kännas bättre efter seminariet på måndag då man har fått lite bättre koll...

Kom nyss hem från biblioteket, trivs bra där och får saker gjorda, ska nog försöka ta mig dit varje gång ja har plugg... Här är det alldeles för mycket som dristraherar mig. (TV och DATOR).. Var på bra humör när jag kom hem och det kändes helt ok... Sen blev en fjantig liten dispyt skyldig till ett lite sämre humör hos mig... Varför ens nämna såna löjliga grejer? Jag ska aldrig mer göra det.. Då slipper man sånt här..

Ska väl ta o laga mig lite mat av det jag har här hemma.. Får bli pasta och skinksås.. eller nåt.. tror inte det blir så gott. haha men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0