Framtiden..

Väldigt mycket plugg just nu och om ni tycker att jag är lite gnällig angående skolan nu så är det för att det är så jäkla mycket på en gång.. Vissa saker är mindre intressanta än andra och det förekommer en hel del korvstoppning. Men när denna kurs är förbi så har vi iallafall kommit en bit på vägen och avståndet till legitimationen är inte längre lika långt.
Ibland slår det mig att jag faktiskt ska bli sjuksköterska.. Och det pirrar till i magen på mig! Om man bara lyckas bortse från alla celler och golgiapparater.. citronsyracyklar och allt vad det innebär så är det hur jäkla kul som helst!

Imorgon har vi föreläsning om rörelseapparaten, Äntligen kommer vi till KROPPEN på rätt nivå.. SPÄNNANDE..
På fredag har vi seminarium på cirkulationen så det gäller att läsa på lite, det blir plugg för mig imorgon och torsdag med andra ord. Nu ska jag snart krypa ner i sängen INNAN mina fötter lyckas bli isbitar igen.


Idag mumsade jag i mig potatis och fiskbullar.. mmmm Hummersås.. JAMMIE. hihi.. Mamma fick sig en smärre chock när hon hörde att jag hade KÖPT potatis och KOKAT potatisen. hihihi.. inga höga tankar här inte..

Blir en tidig kväll ikväll så jag orkar upp imorn o ta morgonpromenaden innan den långa föreläsningen..

GRATTIS TILL EMELIE SOM HAR FÅTT ETT JOBB.. ETT JOBB PÅ RIKTIGT!! SÅ JÄKLA UNDERBART GUMMAN!

GRATTIS ÄVEN TILL SANDRA SOM HAR LYCKATS SNAPPA ÅT SIG EN 3:a MED HALVA HYRAN I 3 ÅR. GRYMT JÄKLA KUL!

Gavlegårdarna har startat en ung08kampanj... De hyr ut en massa lägenheter i Andersberg (som ingen vill hyra i vanliga fall) för ungdomar (18-24 år) Med halv hyra i tre år! Hur jäkla bra som helst.. Rätt schysst att ha en stor trea för 2500 när man är student



Nu ska ja svida om o stoppa om mig själv och glo på tv och titta lite i boken tills jag somnar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack söt!

2008-10-14 @ 20:12:12
URL: http://emelieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0