Dutti men kanske lite överambitiös.

Det blev 6 timmar i bibblan.. Och när jag hade suttit i 4 av de timmarna insåg jag att jag hade varit lite väl ambitiös. Men å andra sidan kanske det sätter sig nu. Tyvärr hann jag ju inte med mycket eftersom jag la ner lite för mkt tid på en del saker. Men det hinns med. Imorgon är det en ny dag igen..

Ska träffa Sara o Lisa imorn och snacka ihop oss lite inför seminariet på måndag.. Sen ska jag och Sara bege oss til gymmet för att träffa en instruktör som vi ska hjälpa oss att komma igång.. Blir nog bra det. Sen blir det nog plugg resten av eftermiddagen skulle jag tippa på..



Har varit duktig o plockat lite här i mitt lilla rum, förstår inte hur det kan bli så stökigt! Papper, saker, kläder överallt! Förstår inte... Hur kunde det bli så?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0