Dåligt

Blev inte en tidig kväll igår... Henrik laddade hem MammaMia åt mig så den började vi kolla på kl 3 inatt.. Orkade dock inte med hela film, så somnade efter 4! Vaknade 11.06 full av ångest.. MÅSTE PLUGGA! Och nu sitter jag här.. Bra jobbat Tes! BRA!

Lördag idag, tenta på Onsdag. Vette tusan hur jag ska hinna få in allt i mitt lilla huvud.. Inför nästa tenta tänker jag LÄGGA ner MASSOR med tid och energi inför varje seminarium, så att jag KAN så mycket som möjligt....



Nu koppla ner och vara lite duktig.. Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-10-25 @ 11:48:52
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: bettan

heeej!!!har no money på mobilen jag......planer för kvällen då?????vi är hemma å grejar lite vi......får se hur länge vi orkar ikväll....kan ju höras!puss

2008-10-25 @ 13:53:14
Postat av: Lina

Oj vad världen är liten :) Jag hamnade på Marias blogg och klickade lite random på hennes vänner.. Det första jag ser är Gluteus Maximus och inför tentaplugget så har man ju blivit helt störd på allt som har med kroppen att göra.. Iaf, jag läste lite till och såg att du också har tenta på onsdag! Och på nåt vis har jag klurat ut att vi går i samma klass i Gävle haha. Men du hade så lite bilder så jag hade lite svårt att lista ut vem du var :) Det var lite roligt iaf.. Hur går pluggandet? Kram Lina

2008-10-25 @ 15:33:47
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, jag känner precis som du. Jag känner mig helt vilse men jag MÅSTE klara tentan. Men just nu känns det inte så. Tror du att du klarar den? Och jag har också tänkt bli super organiserad till nästa tenta :) Svara på ALLA frågor i tid, pluggapluggaplugga.. I TID :) Var bor du förresten?



Jag kände inte alls henne, bara hamnade där av en slump och sen av en slump hos dig. Hur kände du henne? Vågar jag fråga vad som hänt? Jag är så less på allt hemskt som händer alla unga människor.. Det är så sjukt orättvist.



Lycka till med pluggandet!

2008-10-25 @ 20:47:09
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, jag katter är tokiga varelser, dessutom blir jag jätteallergisk när han klänger på mig o mina böcker haha.



Jaha, du är från Hebydu också. Jag har förstått att det kanske inte är något man skriver om hur som helst.. Men hur som helst så är det så sjukt tråkigt och orättvist, och ännu värre när det är någon man känner såklart. Man kan bara hoppas att det finns någon mening med det såna gånger.



Åh vad kul att flytta! Brynäs är lagom tycker jag, och lite bättre än Midgård kanske, iaf om man ska vara sambo :) var bor din kille nu då? Lycka till med plugget! Vi måste ju bara greja det här..

2008-10-25 @ 21:27:09
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0