Okeej

Tentan kändes ok.. Borde få ett godkänt iallafall, om jag inte var heelt ute och cyklade.
Söndag igen och helgen har snart passerat. Idag ska vi kila ner lite på stan. Julmarknad, skyltsöndag samt titta på bocken. Myys. Synd bara att ALL snö är borta. Tråkigt..


Igår blev det bio - Twilight! Sjukt bra film.. KÄR!! Se den NU om du inte redan har gjort det. Böckerna orkar jag nog inte läsa, inte nu iallafall.. Det jag läser om dagarna (kurslitteratur) räcker gott och väl för mig. hihi

Ska ta och väcka sjusovaren, äta frukost och traska neråt mot stan!

Ha en fin första advent nu!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hey ho Tes! Så tentan gick bra? Det känns som att många tyckte det, skönt :)



Twilight är sevärd alltså? Trots alla vampyrer? Då borde du se "Låt den rätte komma in" också, om du inte sett den :)



Ses imörn!

2008-11-30 @ 15:35:34
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0