Lamt!

Jahaja.. Har blivit lite pluggande idag, förstår inte. Tar liksom inte tag i det. Det finns SÅ mycket att göra när man ska plugga. Hur kommer det sig? ändå blir det ingenting gjort... Idag blev det iallafall PIZZALUNCH med Lisa. kolhydratladdning inför tentan! Lisa fick sockerchock - hon äter typ aldrig kolhydrater. SÖT skrattade åt allt! Själv blev jag bara mätt..

Mitt i maten slocknade pizzerian.. strömavbrott, vilket drama! Stackars pizzagubbarna.



sitter med sandra o har lite förhör på msn. jag kan dock ALLDELES för lite. lär ta en omgång och gå igenom allt.
Är dock MYCKET lugnare denna gång, mot förra gången. Kuggar jag tentan så blir jag inte förvånad men jäkligt ledsen såklart. dock får jag skylla mig själv isåfall.. Det e fan inte lätt att plugga på tusen olika saker när hälften är ointressant som tusan... Men jag måste fixa den, vill inte ha omtenta! VILL INTE HA OMTENTA PÅ DETTA!



Kommentarer
Postat av: Danne

You can do it =)

2008-11-27 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0