Kvällshäng med Sarisen!

Kvällen har jag spenderat med Sara.. Det blev ännu (!) en tur till DollarStore.. två dagar i rad, inte illa! Sara fyndade jättefina koppar som vi invigde med te senare...

Fina och randiga!

Vi fyndade även varsit STORPACK choklad. Sara - Snickers och jag - Mars Smarrigt..

På vägen hem tänkte vi busa med Lisa då vi såg att hon satt alldeles ensam i köket, hoppade upp o knackade på fönstret och hon ryckte inte ens till!.. GALNA människa, jag hade kissat ner mig om jag var hon. Fick komma in och värma oss lite granna innan vi gick hem till Sara och drack te och kollade på Grey's. Mysig kväll..

Jag har INTE öppnat chokladpaketet.. och jag tänker inte göra det heller.. innan helgen..

Tack söta Sara för att du ringde till Telia och fixade åt mig. då slapp jag...
Finns det något värre i telefonväg än att behöva artikulera vad man vill?
- M O B I L
- J A
- F A K T U R A
- N E J
osv... Sist jag satt i kö råkade jag harkla mig lite och då sa rösten: Pin- eller Pukkod...
HUH??? Jaja alltså är ett harkel det samma som att man vill ha information om sin pin eller Pukkod på teliaspråk.. Bra att veta.. Lisa berättade att hon i ett sådant samtal med något företag hade sagt S T O C K H O L M och fick som svar: Enköping. hahaha.. Okeej, jag föredrar siffermenyer.. Tryck ETT osv.. Hur simpelt som helst om man jämför med detta... Man kommer ju ändå inte rätt.



Nu tänker jag nog lyda kroppen och stega mot sängen, det är ju en dag imorgon också.. Efter den är det fredag, då kommer min älskling hit och vi hämtar nycklarna till lägenheten.. LYCKA!


Natti natti

Kommentarer
Postat av: Starlet

Hahahaha, men inte blir jag väl rädd för sånt! :D Däremot när du skrek om gaffel-mot-porslin-ljudet blev jag så rädd att det svartnade för ögonen! Trodde jag hade en tarantella på huvudet!



De där talsvaren är heeeelt värdelösa!

WEEOO, snart är det fredag!:D

KRAM

2008-11-06 @ 00:01:16
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag tycker inte om telesvar, men jag gillar inte tryck ett grejen heller... dom frågar ju samma sak när man kommer fram till en människa också.

2008-11-06 @ 08:03:27
URL: http://emelieerikssons.blogg.se/
Postat av: Åsa

hahaha jag hatar också dom där röststyrda tjänsterna! Helt hopplöst när man ska boka tågbiljetter! "Sa du Arbrå... stämmer det?" Man ba nooo du fattar nada!



Härligt att snart få flytta in till RIKTIGA lägenheten!!! Kram

2008-11-06 @ 14:40:42
URL: http://frokenasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0