JAAAA!!

Jag fick godkänt på tentan!!! LOVELY!!! Fy fan så jävla skönt.. Nu kan man sätta igång o plugga på nästa med lite mer motivation i kroppen! En vecka till nästa tenta, den blir nog TUNG!!! Jäkligt mycket!.. iih..



Jag har tappat bort laddaren till kamerabatterit så de blir Liiiite svårt med bilder just nu. Får se om det kommer fram någonstans eller om det ligger kvar på Midgård vilket det inte borde göra för jag har för mig att jag har packat ner det.. hmm..
jaja vi får se..

JAG KLARADE TENTAN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Starlet

GRATTIS TILL DIG MED!!!!!!!!!!!!! VI ÄR BÄÄÄÄÄST!!

2008-11-20 @ 12:37:50
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy
Postat av: Satu

Grattis gumman! härligt med vad den energin inför klarade uppgifter kan göra för en :)



Grattis i förskott med! Hör av mig imorgon



KRAMAR

2008-11-20 @ 12:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0