Fyndat!

Låång dag idag. Gick upp vid 9 och tog det luugnt sen promenerade jag hem till Lisa via stan.. på stan kilade jag in på Intersport för att kolla om min jacka fanns där i en mindre storlek, vilket den gjorde så jag la undan den över dagen.
Sen hela vägen hem till Lisa, gick förbi vårat nya bo där de målar och tapetserar för fullt nu! Längtar!

Lisa och jag var sega, strosade lite på DollarStor och Jysk, tisdagsnöje! På vägen hem smet jag förbi Röda Korset, som jag förövrigt kommer bo granne med inom en snar framtid. Lycka! Kan fynda OFTA! hahaha.. Dagens fynd bestod av en vit adventsljusstake. Nästan precis en sån jag har varit på jakt efter, denna var billig och duger FINT!

25:- Som hittat alltså! Jag är mer än nöjd!


Stressade hem för att möta upp Sara på gymmet, blev rätt lugnt för oss. Har inte tränat på 2 veckor så vi bestämde oss för att bli vänner med maskinerna igen, de var nog lite besvikna och ledsna på oss. Efter det: BUBBEL

Sen hem och stoppa i mig mat och så ner på stan igen för att byta jackan som jag hade lagt undan. Nu har jag alltså en vinterjacka.. MED reflexer på, asbra eftersom jag är kass på att använda reflexer!
Bild på den kommer senare.. orkar inte nu..


Stolt över att ja kommit ihåg kameran. Mindre stolt över att jag ungefär 30min tidigare tagit ur batteriet och satt på laddning OCH sedan glömt att sätta tillbaka det.. Bra där..


Därför inte så mkt kort!
Snart HOUSE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0