FÖRLÅT!

Det har gått mer än en vecka sedan jag bloggade och jag har hört lite gnäll från olika håll..
Äntligen på plats iallafall. Flyttlasset från Heby igår tog längre tid än vi trott men nu är det klart. Har installerat oss lite grann men mycket jobb kvar.

Katterna gillade inte flytten och har kissat ner ett ställe som vi inte är glada över, mindre kul men det var väl spänningarna som släppte kanske. Hihi.. Skitsamma det löser sig alltid.. Henka och Anders pillar med lite småsaker och sen blir det IKEA för inhandling av vissa viktiga saker som duschdraperi och stång osv.

Jag kommer uppdatera med lite bilder senare, jag lovar! Har dock inte tid just nu..


Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaaa! vill se bilder från fräscha lägenheten!!!

2008-11-15 @ 16:45:34
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, en ny lite annorlunda design ligger uppe, även personliga bloggar finns, välkommen och ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-11-15 @ 20:49:05
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: sandra

Då va de kanske eran bil me släp ja såg på fredag em...välkommen till Brynäs då :)

2008-11-16 @ 09:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0