Detta är illa!

Jag skäms! Har varit ruskigt dålit på att uppdatera! JAG HAR INTE HAFT TID, TYVÄRR!
Födelsedagen i fredags var kanon. Började med seminarium på matspjälkningen, VÅR grupp är BÄST!
Sen hem till Sara en sväng för att sedan möta syster på station och hänga på stan en stund med henne. Vidare hemåt, städa, äta, handla. duscha, fixa, dona osv.. Vid 18-19 tiden började det ramla in lite folk. Det blev en bra kväll med härliga människor och fina presenter!
På lördagen kom familjerna på besök. Det blev mat, tårta och fina presenter! LYCKA!

Bilder kommer under dagen, orkar inte just nu eller rättare sagt, har verkligen inte tid just nu!
Tentaplugg för fullt, har tagit mig igenom kapitlet om njurarna och urinvägarna, nu ska jag få ner lite anteckningar om det också tänkte jag!

På eftermiddagen kommer Sara hit och äter tårta! Är det någon mer som vill ha är det bara att komma.. Har en HEL tårta kvar från i lördags.


Nu lär jag återgå till studierna!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Hade du tagit dig igenom njurarna klockan halv ett!?? Det tog mig 6 timmar att komma igenom det! Nu ska jag börja med anteckningarna. :( Jag är så slow.



Puss

2008-11-24 @ 17:22:54
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0