dagens

Dagen bestod av lite tentaplugg med Lisa.. Så skönt att sitta i tysta lässalen i biblioteket, förutom tjatterapan från skåne som satt strax utanför då! :)

Imorgon blir det HÅRDPLUGG! Har massor att lära mig! MÅNGA hormoner och sånt där..


FAN Lina, du spikade ju nästan tentan! U go girl! :)




Idag fick vi tillbaka våra tentor.. jag o Lisa skrattade mest åt våra egna svar och såklart våra och varandras FEL. hahaha
Jaja, godkänd är man iallafall..

- Var finns artärringen...
 - "öööh? i hjärnan såklart"

hehe.





Kommentarer
Postat av: Starlet

Underbara uppblåsbara! Tycker om dig! Imorgon blir det pizza!!! Jag kollade övningstentan nyss. Inte så farligt faktiskt, fast VAFAN.. kalciumomsättningsregleringen blir min död! och bara en sån grej som "vad är alveolär ventilation?" Hehe.. "öööh, ventliation i alveolerna såklart" JAG DÖR HAHAHA.



:D:D:D



PUSS OCH KRAM - längtar redan efter lunchen imorgon.

2008-11-26 @ 23:58:43
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy
Postat av: Starlet

Inte för att kalciumregleringen hade nåt med den alveolära ventilationen att göra..hahaha. Det såg ut som om jag menade så!D'oh. Jag må vara efterbliven och puckad, men SÅ illa är det inte. Hihi. Åå min hjärna kokar. Ska nog gå och placera den stackars skallen på en kudde nu.



Puss



lunchlunchlunch - o jävlar om den inte är god :P

2008-11-27 @ 00:00:44
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy
Postat av: Lina

Haha, nää jag spikade den inte juuu :) Men fan vad vi är duktiga som klarade den!! GRATTIS TILL OSS!



Nu håller vi tummarna så att vi klarar nästa och sen SKÄRPER VI OSS FRÅN OCH MED IMORN!! Ordning och reda nu Tes, ordning och reda.. :)

2008-11-30 @ 16:48:57
Postat av: Lina

Haha, nää jag spikade den inte juuu :) Men fan vad vi är duktiga som klarade den!! GRATTIS TILL OSS!



Nu håller vi tummarna så att vi klarar nästa och sen SKÄRPER VI OSS FRÅN OCH MED IMORN!! Ordning och reda nu Tes, ordning och reda.. :)

2008-11-30 @ 16:48:57
Postat av: Lina

Haha, nää jag spikade den inte juuu :) Men fan vad vi är duktiga som klarade den!! GRATTIS TILL OSS!



Nu håller vi tummarna så att vi klarar nästa och sen SKÄRPER VI OSS FRÅN OCH MED IMORN!! Ordning och reda nu Tes, ordning och reda.. :)

2008-11-30 @ 16:48:58
Postat av: Lina

Oj, vad hände här? Haha

2008-11-30 @ 16:49:20
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade också tokfel på artärringen, vem bryr sig var den sitter, hjärnan är ett utmärkt svar! :)

2008-11-30 @ 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0