Är det inte underbart?!

Första dagen på denna kurs:
-Kursen och tentorna bygger på denna bok. Denna bok ska ni ha för att garanterat fixa tentorna. (i princip så lät det)

den här nya boken är mycket djupare och svårare än den gamla. Efter att man har pluggat som en tok inför förra tentan och kommer till frågestunden inför den säger de att vi inte ska gå så djupt, utan bara skrapa lite lätt på ytan. WHAT?

Nu har jag suttit med ex antal seminarieuppgifter tills imorgon och frågorna bygger tydligen på den GAMLA boken, det finns inga svar på dem i den NYA boken... Vafan??!?! Grymt leds.

Men men, vi får se vad hon säger imorgon, hon har säkert någon bra förklaring till detta..


Nu går jag och lägger mig..

IMORGON - NYCKLARNA - ÄLSKLINGEN KOMMER HIT - LYCKA!

Kommentarer
Postat av: Starlet

Nu är jag klar med uppgifterna! KLOCKAN ÄR 4 PÅ NATTEN! Gah. Mja, det fanns inga direkta svar i den gamla boken heller. Inte på 3 iaf. Sen har jag kikat på anteckningarna en del på vissa frågor. Men bilderna som hon visade på föreläsningen är från den gamla boken. Jag är glad att jag har båda faktiskt. Shit, jag ska vara i skolan om 4 timmar (ska skriva ut detta) Idé att gå och lägga sig eller ska man skita i det helt enkelt?



PUSSS

2008-11-07 @ 03:54:22
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, visst är det kul? Bah. Jag kan inte tänka på annat än vilket reslutat jag kommer att få på tentan. Bluä. Nu - vin. Ha en bra helg så ses vi på tisdag, obduktionsfilmstime!! :D

2008-11-08 @ 18:57:13
URL: http://sannahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0