Min fina svarta!

Idag har jag äntligen köpt en cykel! Verkligen på tiden att det blev av. En svart skönhet från Biltema..
Så fin så! 

Det blev även två par jeans, ett par ljusblå och ett par mörkblå.. Var evigheter sen jag köpte jeans så jag passade på nu när det var 25% på dom.. Även en svart (såklart) t-shirt blev det.

Efter en heldag i Uppsala med Henka och mamma är jag tröttis i kroppen. Ska snart iväg till Elin, får se vad vi gör. Nån film kanske, eller bara en massa skitsnack. Väntar på att hennes små sötgrisar ska somna så jag kan åka dit. PÅ MIN NYA FINA SVARTA CYKEL. Ska bli så skönt nu har jag inget o skylla på när jag tar bilen, för jag har ju faktiskt en fin på 2 hjul nu. Förhoppningsvis kanske jag inte behöver bilen så länge till heller.. Hoppas hoppas.. :)

Imorgon är det match nr 2 för a-laget. Motståndet står Skuttunge för. Vi får se hur det går. Är iallafall grymt laddad.
Ska bli riktigt kul att spela.. Om jag får nån speltid vill säga. Sen match blir det så jag hoppas på en hel del sol på dagen så man kan njuta lite ute.. Men tvivlar på det. Imorgon kväll kommer Sue, Sven och Åke till Heby också. myspys. Får se om jag hinner träffa Sven nånting, känns inte så tyvärr. jobbar ju hela måndagen plus träning..


Nu tänker jag nog bege mig, hon har inte hört av sig än, men jag får väl cykla en liten runda först. hehe..

Ha en fin kväll..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!
Det skulle vara jätte snällt om du kunde gå in på min blogg och svara på 2 frågor. Jag behöver det till ett skolarbete.

Tack på förhand! =)

/Kajsa

2008-05-03 @ 21:02:24
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Maria

Alltid roligt med shopping:)
Jo, ngn kväll här ska jag nog kunna hjälpa dig allt med att dona lite i din blogg. Kraaaam

2008-05-04 @ 10:10:11
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0