Brölande granne kl 06.59 på en lördag.

Lite surt måste jag säga att det var.. Även om jag skulle upp kl 7.. Vår kära granne satt o tjoade o pratade galet högt på sin balkong.. Det lät som att han satt på VÅRAN balkong, helt galet. hahaha. Upp kom vi iallafall, tvätta på schemat, Sista maskinen i nu. Sen bär det av till Sala, mamma ska köpa utemöbler och så ska vi köpa lite mer blommor till balkongen, kommer bli en sån fin mysig oas på min lilla balkong. Fiint det..


Vinst igår med 1-0.. Hade inte ont i benen, SKÖNT! Imorn blir det match igen. Mycket fotboll nu.
Ikväll ska vi grilla hos Ulla, mysigt. Kul att träffa Sara och Henrik, länge sen..


Lite shopping blev det igår.. 2 t-shirtar och 2 linnen. och krukor till balkongen.. :)
Mötte upp Diego vid Cupido, köpte oss varsin sallad och satt oss längs med ån och tjattrade... Blev inte långvarigt då jag hade massor att hinna med..

nu blir det lite frukost, havregrynsgröt och ett äpple...



Kommentarer
Postat av: Gabriella

usch det låter som om vi har samma slags grannar fast våra har barn som för oväsen 24/7

2008-05-10 @ 09:28:35
URL: http://dancinginstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0