3 pinnar till oss. 1 mål. 1 assist.

Vi spöade REX, är det inte alldeles underbart? Första gången vi vinner mot dom tror jag, är det inte så så är det första på VÄLDIGT länge. 2-1 slutade matchen. Jag gjorde 1 mål och 1 ass. wonderful! 
Ruskigt tuff match så vi var verkligen värda de poängen.

På torsdag är det dags igen, match mot Ullfors. Blir nog ungefär lika tufft där. Hoppas att jag kan komma loss från jobbet, få ett annat pass eller få ledigt. VILL VERKLIGEN SPELA! Lär plocka tre pinnar där också så är vi med och slåss i toppen tror jag.. Lite mer motiverande.

Idag jobbar jag på kolonial, ska bli sjukt skönt att slippa kassan. Var evigheter sen ja fick jobba på golvet, stänger dessutom så jag lär få lite uppdatering, minns inte mkt av vad som ska göras.



Kommentarer
Postat av: Case

Vad majsigt det ska bli att ses imorn! Tjohoo!

2008-05-27 @ 19:00:27
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0