1 maj 2008

En ny månad. Ännu en dag närmare sommaren. Nu är det inte långt kvar!! Underbart!

valborg igår. Gott med grillat.
Hoppas alla hade en rolig dag och kväll.

Idag blir det jobba... kl 16.00 Behöver jag säga att jag inte är ett dugg sugen? Ne trodde väl inte det.
De flesta har väl förstått det nu. hahaha.. Underbart om man hade ett jobb som man längtade till. haha.. kommer nog aldrig hända.

Imorn är det b-lags match, hoppas tjejerna fixar en vinst där. Håller tummarna.. Söndag match igen, får se om man får spela. hoppas på det. Men jag måste köpa nya skor. och lilla jag är fattig!!

Imorn kommer även familjen tövik upp.. och på söndag kommer dom hit! Mysigt.. ska mysa med lilla Åke boy..




Enformigt... tråkigt... blaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0