Liten bebis har kommit till världen..

Nu har lilla skrutten kommit till världen. Klara har fått en lillebror.. :) Nästan en vecka sen. Stor var han också..
Hoppas att dom mår bra allihopa och att vi får titta på sötnosen snart!

Helgen här.. Mer och mer som händer på jobbet som gör att jag bara tappar lusten totalt.. Det är sånt jäkla kaos hela tiden.. Så leds.. Ska söka lite sommarjobb i helgen och hoppas på det bästa.. Skulle va skönt att slippa ha kvar bilen då den bara kostar mig en massa pengar och det känns ju inte som att man kommer ha råd att tanka i sommar.. Galet dyrt med bensin.. 

Ikväll blir det träning.. Tänkte ta en snabbis på gymmet innan. Skulle va skönt o köra lite rygg och mage.. Ben blir det ju på fotbollsträningen sen så det räcker.

Imorgon har vi internmatch. Ska bli grymt kul. Har missat massa träningar på sistone pga jobb och sjukdom men nu jäklar.. peppad.. Efter matchen blir det lagaktivitet.. Mitt kära gäng HJÄRTER som har hand om det.. Vi ska laga lite käk, TACOS o äta tillsammans allihopa sen traskar vi iväg till FH och kollar på melodifestivalen på bion.. Nice..
kommer bli rooligt.. får se hur många vi blir men hoppas iaf på 25.. 

NU ska jag laga mat o sen är det träning på schemat..

såg ni Criminal Minds igår? Jäklar så spännande, undrar vad som händer med García! hoho spännande..

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad trevligt med en till lite bebis:) Pojke dessutom, roligt när de har en flicka sen förr.
Min fredag var lyckad. Kom precis innanför dörren. Väldigt trött. Ha dig en trevlig lördag imogon med allt som är planerat. Kram

2008-03-15 @ 00:25:25
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Case

Jaaa hur ska det gå för Garcia?! Vi väntar med spänning. Huuuuu! På onsdag är det dax. Wohooo!

2008-03-17 @ 00:48:11
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0