Längtan..

Ledig idag.. Först tog jag på mig att jobba 12-16 för Mita, men jag hoppade det och ska istället vara barnvakt till Klara ett par timmar på eftermiddagen.. Ska bli mysigt. Hoppas att Hanna och Patrik får tag på golv så dom kan bli färdiga i källaren..

Sitter här o fnurar lite på vad jag vill göra med mitt liv. JAG VILL RESA... Om jag kommer in på PHS i höst då tänker jag sticka iväg nånstans i sommar. Och om jag inte kommer in så ska jag spara pengar hela sommaren och resa i höst och hoppas på att jag kommer in i Januari.. så isåfall får vi hoppas att jag blir godkänd på Pliktverket så jag inte behöver åka på en massa tester och därmed inte kunna resa. Hoppas att jag får med mig någon att resa med. Skulle ju vara trevligt.. :)

ooh så ressugen jag blev nu. lär bara få tag på ett jobb där jag inte behöver åka bil så jag kan sälja den och därmed spara en massa slantar som jag nu lägger på reparationer, bensin och försäkring. fast jag vet ju att de pengarna kommer hamna nån annastans, bla annat till mamma som jag är skyldig många tusenlappar.. dags o vinna på lotto snart tror jag. så jag kan börja leeeva.. 



Kommentarer
Postat av: Case

Ooooh om du ska resa i sommar så är jag på! ;) Men jag misstänker att jag inte duger som sällis? Hrumf! Å jag som är världens BÄSTA resesällskap. ;) Pusspuss.

Ps. När får jag mina undisar? Hahahaha. Bra å skriva i kommentarsfältet. ;)

2008-03-25 @ 18:29:37
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0