Fortfarande sjuk..

Vette tusan vad det är jag har åkt på.. Riktiga monster är det iallafall som har angripit min kropp..
Halvfebrig fortfarande. Halsen är toktjock och fylld med taggtråd, Ören är igentäppta och jag hör knappt nåt.
hahaha.. Känns frääscht det här..
Hoppas att jag kan jobba imorn iaf, annars blir det snålt i plånboken! Och jag hoppas att jag är frisk på fredag och att henka inte har blivit smittad då.. ska ju åka båååt då!

Laddade för melodifestivalen igår.. Hissade o dissade tillsammans med Henka.. O så mitt i fronda så blir det myrornas krig i hela tvn! alla kanaler.. Poff väck borta! journr kunde man ringa till fram till kl 20.00 haha.. vilket skämt.. När kollar flest på tv? Efter kl 20 skulle jag tippa på.. Så nu är vi utan kanaler.. Lär ta reda på om vi är de enda i huset. Konstigt isåfall..

Ne, nu ska jag äta frukost o ta en dusch.. Sen ner sporthallen o kolla på cupen, som jag inte kan va med i eftersom jag är Sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0