ett annat perspektiv

Man får ett annat perspektiv på livet. Vissa saker blir helt plötsligt mycket viktigare. Vänner och familj. Man måste ta tillvara på den tid man har tillsammans.. Man ska inte ta någon eller något för givet.






Footloose i onsdags var hur bra som helst. Skönt att komma iväg o tänka på annat. Se den om ni får chansen.

Imorgon blir det en tung dag. Jag hoppas att tjejerna kan pigga upp mig på kvällen, då vi ska på kalas!
Hoppas verkligen det. Catalina och Jannika är hemma över påsk. Ska bli underbart att träffa dom imorgon.
Efter allt som har hänt vill jag inte förlora en minut med mina vänner.






Idag ska vi hem till mamma och äta påskmat.. Önskar att Sue, Sven och Åke var på plats också..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0