Trasigt knä.

Uttänjda ledband i mitt knä. Så typiskt, midsommar i helgen och så vill jag ju träna! Väntar på svar från röntgen, troligtvis så är det inga skelettskador men man lär kolla det när knät har hoppat ur led. USCH så äckligt det lät om mitt lilla knä som numera är en BOLL.

Morgondagen kommer först att spenderas på jobbet mellan 8.30 och 15. Sen blir det stress stress hem för att försöka vara på plats i Huddunge 16.00. Får se hur det går. Väl där vet jag inte vad som väntar, men god mat, alkohol och trevligt sällskap räknar jag med iallafall. :)
Lördagen är inte riktigt bestämd än hur den ser ut. Vi får se..

Nu ska jag fixa lite saker inför morgondagen, eftersom jag inte hinner det imorn. jobbar dessutom ikväll så det finns inte mkt tid över alls.. Tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0