Prioritera...

Måndagen avklarad, helvete vad jag hatar mitt jobb. Nyss hemkommen från träningen, sista träningen innan uppehållet, imorn spelar vi sista matchen. Fanna står för motståndet och vi måste vinna den matchen.. Som Bergwall skrev, Hebys damer är på gång. NU måste vi visa det.

Sen väntar en halv vecka till på Åkra, vill inte. VILL VERKLIGEN INTE. Ångesten bor i min mage, den är som en stor klump som äter upp mig inifrån. Vill inte...

Midsommarafton på fredag, jobbar till 15, sen hem o göra sig iordning. Vidare iväg på fest, med god mat och trevligt sällskap. Det ska nog bli bra. Lördagen kommer förmodligen tillbringas med laget hemma hos Maria.


Nu CSI NY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0