Midsommarafton.

Så var den här, helgen vi alla har väntat på.. Nej inte riktigt va? midsommar är är, vänner och familj samlas, många dricker sig kanon, vissa åker till Zankythos, andra sitter bara hemma.

Själv ska jag iväg o jobba. börjar om en timme och slutar kl 15. Vet inte hur jag ska hinna med allt. Kl 16 är det tänkt att vi ska vara på plats på det stället vi ska spendera kvällen.. Tufft.  Hade bestämt mig för att göra mig iordning nu på morgonen, fixa håret, sminka mig, lägga fram kläderna jag ska ha. Men jag orkar inte.. Får helt enkelt se tärd ut ikväll istället.


Min kära syster skickade ett mess om att dom flyger med ett spökplan, omålat vill säga. Helt vitt, en gammal MD, usch jag skulle då inte vilja sätta mig på det planet. Tycker inte om dom planen, långa och smala, usch usch.


Nej, nu lär jag sätta fart. Ha en toppen dag/helg nu allesammans..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0