Kort igen.

En bra tid nu har jag försökt få en frisör tid när jag har tid över men inte hittat nån som passat o när jag har hittat så har de varit alldeles för dyrt. (jag är snål, ja) Kände att jag ville klippa mig till midsommar eftersom mitt hår har sett ut som ett skatbo den senaste månaden. Plockade fram saxen och började klippa.. Klippte o klippte, blev lite nervös när jag såg hur mkt hår det var som låg på golvet.. När jag bestämde mig för att det var klart hade jag ångest i magen, det såg bedrövligt ut. plockade fram plattången o drog igång. Resultatet: NÖJD.. Ska jag vara ärlig så blev det faktist bättre än när jag klippte mig hos frisören. Men sånt ska man ju kanske inte säga högt. hahaha.. Men men får se om jag är lika nöjd imorn!


Nu ska jag åka o jobba!

Kommentarer
Postat av: Case

Det är klart man SKA säga sånt högt. :) Nyfiken så skicka gärna bild sen. Puss.

2008-06-19 @ 14:49:18
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Elin

Du såg inte allt för munter ut på jobbet, men förstår nu när jag läste om ditt knä. Vilket sammanträffandej ag har också ont i knät, men kan gå alf. vet inte va det är för fel, överansträngning kanske. Hur ska du jobba i sommar då? Trevlig midsommar! Kraam

2008-06-19 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0