Hoppas hoppas hoppas

Sitter här med Holland-Italien i bakgrunden och smånjuter lite över att Holland leder matchen med 2-0 efter första halvlek. Underbart tycker jag. Tänk vilken skräll om Holland och Rumänien skulle gå vidare ut dödens grupp. Tvivlar på att båda lagen gör det men hoppas iallafall på Holland.

Var ner och tränade idag efter över en veckas vila från fotbollen, mina benhinnor är inte pigga inte men så grymt sugen på att lira imorn så jag biter ihop. Då möter vi Hagby, hoppas på vinst med mycket mål. Jullan på topp, klockrent enligt mig.
Men nu ska vi absolut inte ta ut segern i förskott, det är det största misstaget man kan göra, så vi håller förhoppningarna på en låg nivå och taggar som inför vilken match som helst.


Dessutom hoppas jag på att jag snart ska kunna göra en sak som jag kommer må MYCKET MYCKET bättre av. Känns inte helt rätt att skriva det här så jag kniper.. :) Men många vet redan vad jag menar.

Nu blir det såsa lite till framför fotbollen och heja fram Holland till vinst.




Kommentarer
Postat av: julia

din rackare. jag hejade på italien ikväll och blev sur när de torskade med så mycket =( förresten, jag är nervös inför imorgon! =P LADDA!

2008-06-09 @ 23:32:23
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0