Är nog väldigt färdig här.

Helgen är över, det blev en rolig midsommar detta år. Midsommarafton spenderades på Jan-Andersgården i Huddunge tillsammans med ett 30-tal personer. God mat, alkohol, tävlingar och en massa annat hade kvällen att bjuda på. Mycket nöjd, alla somnade en efter en tror jag och till slut var vi bara 4-5 st som höll igång. Ringde mamsen som snällt hade ställt upp på att hämta oss mitt i natten. Landade hemma i sängen strax efter kl 4. Trött..

Gårdagen var seg, säng, mat, soffa, soffa, soffa, film, soffa, och till slut sista minuten make innan ja drog till Maria.
Väl där blev det en massa sång, härj och alkohol. Jag o Nettan rumlade runt bland ormbunkarna utanför parken i jakt på att hitta nånstans att planka.. Tillslut hittade jag ett ställe där stängslet var oerhört rostigt och började bända upp ögglorna. Damn vad grym jag var. Men samma fråga iår igen. Varför inte ta med sig en avbitartång? hahahaha

Inte alltför kul där inne, mitt kraftarbete med stängslet hade tagit musten ur mig och jag kände mig lite föör nykter för att härja loss där inne. Käkade korv med Ida och träffade även på Bettan o Anna.. Sen blev det cykeln hem till sängen.


Ikväll står det bio på schemat.. Sex and the city med tjejerna.. Har egentligen inte alls råd och borde stanna hemma o snåla efter denna helg. Meen.





För övrigt så är jag grymt leds på detta ställe. Heby, skvaller, den tycker det om den osv. Så trött. Vill bort. Längtar! Hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0