Varför blir jag förvånad?

FIck nyss höra en av de mest idiotiska och töntiga kommentarerna på länge.. Vet inte ens varför jag blev förvånad, det har ju hänt förut..

Ledig idag, men jag har egentligen massor att ta tag i. Fixa boende i Gävle, betala kåravgift, skicka in antagningsbeskedet till kåren, städa, tvätta. osv.. Jag orkar inte idag, men ja vet att jag måste för nästa vecka jobbar jag mån-sön så det måste bli gjort nu!

Har dessutom en del annat att fixa, blir galen. Har lite svårt att ta tag i saker. Och så ska jag kolla på Heby-Gåvan ikväll också.. Poff så kommer klockan vara 18 och jag har inte ens fått hälften gjort..

Bäst att sätta igång då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0