Lite röd och irriterad.

Igår var vi till Leksands sommarland. Kan ju konstatera att det inte alls var lika kul nu som förr.  Vattenlandet i Bulgarien var färskast i minnet och det var KUL. Men vi hade det bra igår. var dock väldigt mycket folk, vilket inte var så konstigt med tanke på vädret.

Varmt idag igen. Blir nog inte så mkt sola för mig, brände mig lite igår och så kommer ja nog inte ha så mkt tid i solen. Ska strax iväg o fixa håret på Hanna som ska iväg på bröllop. Klockan 14.00 börjar jag jobba så fullt upp fram tills dess skulle ja tippa på..

Sala festivalen denna helg, blir inget för mig. Igår var jag så trött när vi kom hem, somnade strax efter 22 med en hemsk huvudvärk. Ikväll jobbar jag och tänker absolut inte dricka ikapp, har inte gått så bra de senaste gångerna. jobbar dessutom imorn och kan vara skönt att slippa vara bakis då. Så jag sitter nog själv här hemma, med ett glas vin ikväll..

Nu lär jag sätta fart så jag inte blir sen till Hanna..


Ha de så bra ikväll och kanonkväll ikväll alla som ska göra nåt värt..

Kommentarer
Postat av: Maria

trist att bränna sig:( Hoppas håret blir fint på Hanna nu och ha dig en bra dag sen på jobbet. Ja ska iväg o sola lite nu igen innan det blir dags att göra sig ordning för fest. Kram

2008-07-26 @ 09:28:02
URL: http://mariiamiia.blogg.se/
Postat av: Case

Hur gick det med frisörandet idag? Lika snyggt som på mig i måndags? Hoho.

2008-07-26 @ 11:39:16
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0