Lika snabbt förbi..

Helgen är över lika snabbt som den kom.. Dock gör det inte så mycket. Hoppas på att veckan går fort, sen blir det lite semester. Fredag-Malmö! Kommer blir så skönt o komma iväg lite.

Helgen har varit lugn, var in o firade syster i Uppsala en sväng igår. Tårta och presenter. Sen bara såsande här hemma hela kvällen.

Idag blev vi sugna på att sticka ner till tegelvallen o lattja lite med en boll. Var grymt tafflig med bollen först, rädd om knät. Men allt eftersom tiden gick slappnade jag av mer.. Och när vi kände oss redo att dra hem ville jag köra en omgång till, springer som en galning mot bollen, tänker inte för fem öre, hoppar o skjuter, landar galet!.. KNAAAAK.. Yes lilla knät hoppar ur led IGEN!! SMÄRTA! Så nu är ja tillbaka på ruta 1.. eller inte riktigt, gör inte alls lika ont denna gång. Men ont gör det..
Trist som fan.. :( Får se hur länge jag får dras med detta..

Imorgon är det jobb.. och på onsdag o torsdag! Sen är jag klar på Åkrahallen. SKÖNT.. Kan inte påstå att jag sörjer, kommer dock bli trist att inte träffa alla härliga människor, men ja får väl helt enkelt åka dit o handla ibland då.. :)

Nu ska ja fortsätta kolla på Wimbledon, tycker den är lite söt! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0