2 till avklarade.

Nu har jag varit ledig i 2 dagar. SÅ SKÖNT! Igår var jag o mamsen till Valbo, strosade runt lite på Ikea o i butikerna. Köpte bland annat en bikini och 2 tubtoppar. Hittade dessutom ett par surfshorts till H på rean. Schysst.

Sovmorgon imorse, hade hoppats på sol så man kunde få lite färg men de grå molnen hägrade på himlen, tyvärr. Så istället har jag haft lite salong tes. Klippte först mamsen lite, tunnade ur det då hon klagade över att det var så tjockt o varmt.
Sen kom Jannika förbi efter jobbet och fick sig en omstyling av håret, hon blev toknöjd. KUL tycker jag.. :) Imorgon ska jag även klippa Catalina. Haha mkt nu. Alla blev så fascinerade över mig när jag hade klippt mig själv så de lägger sitt hår i mina händer. hahaha..

Imorgon fyller kära storasyster Carin 26 år! Hon kommer hem från Zakynthos på fredag. Ska in o gratta henne lite på lördag tänkte vi.. Ska bara hitta en present..

Tänkte försöka mig på en löprunda idag. Får se om knät håller. Konditionen kommer inte räcka långt, men jag MÅSTE komma igång. Har ju träningsvecka om några veckor. Känner jag Dennis rätt så lär det inte bli en lätt sådan. Så man lär ju sätta fart om man ska orka med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0