så typiskt..

Vilken underbar känsla det var att få sängen på plats... vilket monster. Hög som tusan o galet skön tyckte vi på en gång..
Men sen så fort jag hade bäddat ner mig under täcket för att sova, kände jag... Den var alldeles för MJUK!!!
Aj aj aj aj min rygg, jag har knappt sovit nånting inatt känns de som. När henka åkte o jobbade rullade jag över på hans sida istället, den är fast. Och mkt skönare för min rygg. Så nu har jag ringt till kungsängen o beställt en ny madrass.. Förhoppningsvis kan vi få den om en vecka. Annars får vi vänta 2 veckor.. o jag får väl sova i soffan så länge då.. Snyft.. drygt att åka tillbaka och byta bara. Men har iallafall beställt en medel till mig nu.

Dumma säljaren som lurade mig.  Han frågad varken om vikt eller längd.. När jag kollade tabellen såg de ut som att han trodde att ja va typ 150 lång och vägde 50 kg. tack tak. men så är INTE fallet. ge mig en säng som passar mig istället! Morr.. Köper man en säng för ett 5 siffrigt belopp då ska man väl bli nöjd och få välja själv... eller?
längtar tills den nya madrassen kommer.. haha självklart var det den som var klurigast att få upp i trappuppgången.


Emelie, Bilder kommer sen när det är HELT klart.. hihi.. 

börjar jobba kl 16 idag. Innan det ska jag hinna skriva en ansökan på ett jobb och så borde jag köra lite skräp också. Vi får se om jag orkar göra nåt av dom. hahaha..

nästa vecka får man veta om pliktverket oxå. NERVÖS. Hoppas hoppas... skulle vara så underbart!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad bra =)

2008-01-24 @ 19:27:24
Postat av: Case

Haha, ja madrasserna brukar ju inte va att leka med... ;)

2008-01-24 @ 21:49:08
URL: http://case.blogg.se
Postat av: bettan

tjoho!
hoppas det går bra att jobba!
har lite huvudvärk jag....vaknade halv 11 imorse...gaaahh...hatar att sova så länge,men men...
ha det så bra gumman!så hörs vi!
puss

2008-01-26 @ 14:42:57
URL: http://elisabethj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0