Nu är det nära

Ja nu är det nära.. Igår när jag kom hem från jobbet bad jag henka logga in på min sida på polisen.
VILKEN KÄNSLA!!! när jag såg att jag är kallad till pliktverket.. JAA! så jäkla underbart!
10-11 april ska jag infinna mig på pliktvärket i Täby. FY FAN SÅ JÄVLA SKÖNT!!
nu ska det gå hela vägen. det ska det göra. JAG SKA KOMMA IN PÅ PHS TILL HÖSTEN. JAG SKA!!!
det är mitt mål.. jag ska fixa det här. Jag ska visa dom att jag är en av alla de som SKA få chansen i höst..
Vad jag längtar!!

Ledig idag. har köpt gardiner till köket.. tyckte inte de var sådär jättefina.. hade kollat in ett annat par, men tog dessa då de var billigare. Men de duger.
Snål, jag vet...

Henka fyller år om 2 veckor.. lär försöka få ihop en ruskigt bra present till honom känner jag!

Nu ska jag bege mig ut till Hanna o Klara och umgås lite.. 
Ikväll blir det träning. Ska bli så himla skönt. konditionsträning. Yeay!

Kommentarer
Postat av: Case

Va blidde det för gardiner då? Å hur fasen blir det med Footloose????? NÄR? Puss.

2008-01-29 @ 21:39:15
URL: http://case.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0