det som inte fick hända..

Yes.. mitt upp i allt tränande o peppande inför fystestet går självklart lilla therese o blir förkyld. Det kunde inte komma mer lägligt? Jag kan inte träna plus att det kommer ju blir svårt o ta igen sig när jag väl blivit frisk. trist..

det nya året är här.. Det har väl börjat OK... Igår var vi på lite släktträff hos henkas kusin. god mat osv.. sen hämtade jag Johan o Bettan i uppsala. fyllskallar.. Bara trevligt..
Har även hunnit med att träffa Catalina EN gång under den perioden hon var hemma. Trist att det inte blev mer.. Men men...

Vissa andra har jag inte träffat på evigheter och ärligt talat så är det inte mig det hänger på.. Börjar tröttna rätt rejält på det beteendet..

Har även fått höra en sak som irriterar mig otroligt mycket men som ändå verkligen inte förvånar mig.
Personen i fråga som betett sig som en idiot är känd för att inte vara den smartaste på denna jord.
Tycker bara synd om tjejerna som har tagit åt sig. för jag tänker då inte göra det.. Inte av en sådan jubelidiot.

Igår blev vi stoppade av farbror blå i OK korset i heby, fick blåsa och försökte småprata lite med konstapeln.
Vilken TÖNT! haha.. Poliser som tror att de är bättre än andra så fort de fått sin uniform är den värsta sorten.
Detta ämne kom upp i bilen med en full johan senare under natten och jag har lovat både honom och även mig själv att inte bli en sådan om jag blir polis.

Nu ska jag dra på mig myskläder och bege mig mot mamma o härja lite med Åke boy. blir nog inte mkt alls då jag inte vill smitta lillen med min hemska förkylning..



Kommentarer
Postat av: Maria

Nää sådan poliskonstapel ska du inte bli:) Snäll du var som hämtade dem i nattetid. Så mys med syskonbarnet idag alltså, myspys..finns inget bättre ju. fast igår struntade ja iatt gå på middag med förkylning, ville inte smitta lilla Ester ja precis som du m Åke. Finns ju en otäck bakterie barnen kan få som i år tydligen varit väldigt vanligt (RS). Nej, nu sängen en stund för mig..hua. snprigt o hostigt:) //Mariiamiia.blogg.se

2008-01-06 @ 12:25:19
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Maria

Ahh nu vill min blogg adress vara med igen såg ja, har inte velat det på länge. great! kram

2008-01-06 @ 12:25:44
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Emelie

krya på dig =)

jag tog inte åt mig av det, men jag vart väldigt irriterad!

2008-01-06 @ 15:33:26
Postat av: Maria

Japp, första dagen imorgon Ska bli grymt spännande. Hoppas på att det blir bra:) och hoppas du har haft dig en bra dag idag.

2008-01-06 @ 17:37:38
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: bettis

Hola!!!
Hittade nycklarna idag :p haha lite virriga igår kanske....jättegulligt att du kom å hämtade oss!säg bara till när du vill ha hjälp hem nästa gång!då kommer vi!!
jag vill också ha en liten åke...så söt....

å du....nu får du ta å bli av med den där förkylningen så du blir polis:-)

2008-01-06 @ 18:19:23
Postat av: Case

Hahaha! Ja du, jag tror iofs det är rätt tröttsamt att bli "småpratad" med oxå.. Men vad vet jag? Jag säljer bara böcker. Hoho. ;)

Det kommer gå kalasbra på fystestet. Jag har redan sagt till alla att du ska bli polis ju. ;) Hihi.

2008-01-06 @ 20:11:54
URL: http://case.blogg.se
Postat av: Case

Mohahaha tillbaka! Snart ska vi på Footloose! Wohoo! När får du veta angående Pliktverket,efter fys? Puss å godnatt truls.

2008-01-06 @ 20:49:38
URL: http://case.blogg.se
Postat av: julia

teees. krya på dig nu! mycket te och soffliggande!

2008-01-07 @ 12:52:57
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0