otippat..

Jisses vilken lördag! Det hände lite tokiga saker på jobbet igår. bland annat fick jag och anna göra rent en stol som
en person hade BAJSAT ner. ja ni läste rätt. BAJSAT! Han sitter på den där stolen hela dagarna o så helt plötsligt så sprids en konstig unken lukt i butiken..
Micke går förbi och ser att det är bajs i vätskeform, ser ungefär ut som Pucko, på hela stolen.

nej det var inge vidare.. blev en snabbis upp på övervåningen och duscha o byta kläder för mig efter att jag o anna skulle göra rent efter honom... Usch!

efter en lång dag var det helt underbart att få komma hem.. trött liten gris var jag..
Satt mig här och surrade med syster på msn, och helt plötsligt!!!
FRIDA OCH HEADLINE GÅR DIREKT TILL GLOBEN!!
Kan det bli större??? woohoo. så jäkla grymt!!! Så jäkla kul för dom! Kommer bli en rikigt plåga den där låten. bara härligt! Grymt kul för Larrie tycker jag iallafall.. 

Nu ska jag skrapa ihop lite frulle o kanske göra en matlåda.. sen ska jag åka o jobba.. så tråkigt
11-20.30 två dagar i rad. trist. men det är pengar...

just ja, ser ut som att det blir kryssning för mej och henka 7-8 mars.. NIce.. Mondaybar spring cruise.. 
Yeay!

Kommentarer
Postat av: bettan

men fy fan va äckligt!!!bajs??!!bläää....
stackars dig...
hoppas d e fint annars ;-)
typ vår ute jue!!!
ha d!!

2008-02-26 @ 20:40:11
URL: http://elisabethj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0