Nya tag då gott folk!

Helgen är här. För mig innebär det ledigt. Underbart skönt. ska jobba 6/7 dagar nästa vecka så vill vila upp mig lite nu i helgen känner jag. Ikväll blir det gym+fotbollsträning. Eller iaf fotbollsträning. Får se om ja orkar ner till gymmet innan. Tvivlar på det. Sen får vi se, antar att det blir en lugn kväll i soffan.

Bio igår.. Cloverfield.. BRA film, absolut. Lite annorlunda men ändå ruskigt spännande.
Var orolig för att den skulle bli jobbig eftersom den är "amatörfilmad" man följer ett gäng genom deras kamera, så det blir som en dokumentär.. Bara det gjorde att den kändes verklig.. Förutom monstret då. Men det blev ändå aldrig löjligt. Se den. lite läskig. Bra gjord.

Har precis stoppat i mig lite mat. Rotade i den tomma frysen och hittade på lax och broccoli. Slängde ihop det i stekpannan, lite grön curry pasta, sambal Oelek. soja och fisch sauce. Kokade lite makaroner till det och slurp ner i magen. blev riktigt gott! Mät och belåten nu, väntandes på träning.. Har varit ruskigt dåligt med träning denna vecka. Inte bra. Måste sluta leta efter undanflykter nu.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0