Bara några timmar kvar..

Träning om lite mer än två timmar.. 
Micke har precis åkt hem, vi har mumsat kladdkaka o snackat massa skit.
Trevligt trevligt. Allt för sällan man träffar gamla vännerna från tärnsjö..  

kladdkakan blev mumsig, kunde kanske varit lite kladdigare, men gott med chukkelad!

Nu funderar jag på o gå en sväng i solen innan den går ner helt. Fast jag antar att det inte kommer att ske.. :P
Lär väl ge mig iväg nu då om det ska bli av..

Ska bli så skönt o träna ikväll..

20.00 Roomservice. kan hända att man får en lite liten skymt av mig i bakgrunden. haha de ni! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? kan man se dig på tv ikväll? haha cool du är=)

2008-02-20 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0