Göra någonting bra av det!!

Minnen.. Finns så mycket minnen i mitt förråd som jag plockar fram ibland.. Ofta mycket skratt men man blir även lite nedstämd... Dessa minnen, den tiden, den kommer aldrig tillbaka igen. Man får vara glad för det man har varit med om och fått uppleva tillsammans med vänner och familj...

Skulle vilja samla alla gamla goa underbara vänner och bara skratta åt allt kul vi haft tillsammans! Önskar att man hade bättre kontakt med dem nu.. Så tråkigt att man växer ifrån varandra, nya liv och nya vänner... Man gör det så svårt för sig när det i själva verket är hur enkelt som helst... Man säger att man ska ses, ta en fika, gå ut eller vad som helst. Det blir aldrig av.. Hur svårt är det egentligen? Mitt nyårslöfte förra året var att jag skulle ta tag i mig själv när det gällde gamla vänner, träffa så många som möjligt.. framsteg? nej inte ett enda tror jag. ILLA.. Kanske är så att man ska köra på samma löfte denna gång men nu på riktigt.. Under detta år har man varit med om saker som fått en att se annorlunda på livet.. Mycket har förändrats för många personer i år.. Kanske att man borde ta det hemska och göra någonting bra av det?





Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:...

hihi men tack för den hörrö:)

det va en vad jag brukar kalla ruskigt bra komplimang !! 'glad'

2008-12-11 @ 19:09:05
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: bettan

Tjo!!!!

Ja men fy fan va kul det är med minnen!!!!så jäkla roligt å träffa gamla kompisar....man kan ju prata i evigheter om allt dumt man gjort!!haha......julefrulle snart då!mmmm gotti

2008-12-11 @ 21:28:46
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0