Rekord!!!!

Jag har nog aldrig tidigare varit färdig med klapparna den 22a. Inte vad jag kan minnas iallafall. Duktig Tes!

Nyduschad och lite lagom dagen-före-seg just nu. Idag kommer syster yster och vi ska åka in till Sala en sväng och hälsa på gamla grannarna från Kullen. Mysigt! Sen blir det till o klä på granen lite smycken och klämma på klapparna.

Julafton imorgon ju! Åh vad jag saknar julkänslan man hade som barn, det var tider de! Hoppas att magen iallafall vill ha all julmat som serveras så den inte förstör för mig. *hoppas hoppas*
Juldagen vette tusan vad jag ska göra, kan inte bestämma mig riktigt. Vi får se helt enkelt, skulle ju va kul o träffa lite folk som man inte har sett på ett tag men samtidigt.. Orkar man trängas där inne? jaaa, ska fundera lite...

nu ska jag fixa frillen och kleta på lite smink..

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har aldrig varit så sen med julklapparna som den 22, köpte sista igår. Men visst är det skönt när det är klart.



God jul på dig =)

2008-12-23 @ 11:43:38
URL: http://emelieerikssons.blogg.se/
Postat av: Case

Nu är jag HÄÄÄR!!! =)

2008-12-23 @ 13:15:39
Postat av: Åsa

Visst är det skönt att känna att man har hyfsad koll på klapparna, och i TID dessutom! Vet inte heller vad som hände i år. En och en halv dags intensivt shoppande så va det klart. Ha en riktigt bra jul nu!!! kram

2008-12-23 @ 18:45:19
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:...

Tack:)

och god jul söta du!!



Hoppas oxå att du får en kanon jul med fina klappar:)

2008-12-23 @ 20:34:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Evve

åå de var så skoj att ses!!

det var roöigt ute men inget man saknat så mycket ändå....men men alltid skoj i bland ju!

kram på dej

2008-12-26 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0