Natti natti

Har inte öppnat en enda bok som har med studier att göra idag heller. Nej, jag orkar helt enkelt inte. Är TRÖTT i huvudet efter denna dag i skolan, man är inte van ju. Hahaha. När klockan var 20 kändes det som att den var 17.. Buuhu hela dagen borta.
Ska gå o lägga mig nu så det blir imorgon och jag får en ny dag att använda! Dessutom kommer vi bara närmare helgen ju fler dagar som går. Saknar.


Det blir julbord denna helg. På Blue Moon Bar i Västerås. Hoppas på en trevlig tillställning med god mat utan en massa läskiga E. coli bakterier.. huuua! Stjärtbakterier i maten vill vi inte ha! TVÄTTA HÄNDERNA EFTER TOABESÖKET!!! TACK!


Ska slänga mig i sängen o tryna tills klockan ringer imorgonbitti..

Tipsar om Elisabeths blogg här!


GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Lina

Stjärtbakterier haha :) nä uffa, tvättade händer tack. Men jag tror lite basillusker gör gott för magen :)

2008-12-09 @ 18:00:08
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0