Fagocyterande makrofager

SÅ kul har jag det just nu. Inne på immunologi och ärligt talat har jag inte så mycket motivation just nu, kan det bero på att man är slut efter en massa tentaplugg förra veckan eller för att man vet att det snart är JUL. Dock ska vi hinna med ännu en tenta innan vi får ta lite "jullov! (Om man vågar kalla det så)


Blev nästan lite filmmys med Lisa men sega som vi är med plugget så blidde det lite sent. Så jag ska kanske glo lite på tv o sen krypa ner i sängen och läsa min braiga bok för att sedan soova.. Imorgon är det Immunologiseminarie. Sen är det inget i skolan förrän på måndag!

Har iallafall varit duktig att anmäla mitt intresse på ett jobb, tvivlar dock på napp men nu är det gjort iallafall. Kanske borde ta en tripp till ICA med ansökan också, kan inte påstå att jag är alltför sugen på det men ekonomin tryter just nu. Det är TAJT!


Slappa i soffan nu då..

Saknar min älsko!

Kommentarer
Postat av: Lina

Joo ta sprutan :) fast det som är lite tråkigt att du måste stå för kostnaden själv nu, jag lämnade in lappen sista dagen haha. Som vanligt.. Men helsicke vad ont den gör!



Oj seminarie imorn! Vi har det på fredag men då får ni ju nästan en veckas lov :) Är det svårt? Jag smet från föreläsningen..

2008-12-01 @ 22:25:13
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:...

japp 15hp..

njaa, vi behöver de i föda oxå. men grejen är att när man säger att man ska äta de tror alla att jag menatr en stooor taltrik pasta med bröd. jag snackar frukt och andra NYTTIGA kolhydrater. det är nästan omöjligt att lev autan. även om man jobbar hårt. haha..

2008-12-03 @ 17:01:44
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:...

TACK :)

känns super, de va ett gäng spom faktiskt inte klarade den här.. så då känns de ju ännu bättre. fick ett D men va fan, jag är godkänd! hihi..



Japp, massa plats, men ändå lyckades jag fylla alla lådor. men du skulle sätt den innan. haha. proppfull;)

2008-12-05 @ 13:51:10
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: julia

hon och sambon (som är luftballongpilot) ska flytta ner och starta eget nästan. flyga ballong och leva livet som italienare =)

2008-12-05 @ 16:05:07
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0