Så gick det

Jag tror att våra studenföreningar är de med minst drag i, Vox och Teknologerna. Haha men vad gör det, Jag o Sara kör på som vanligt. Igår var det kårintro, tjockt med n0llor och phaddrar och en jäkla massa hejjaramsor. Men det var en trevlig kväll som startade med lite Kubbspelande, bla mot Skändarna. Mycket roande..

Innan det var det stadskamp nere på stan. Vi började med klädsträcket, Så lite kläder på som möjligt o sen ska ett rep passera igenom ett plagg hos varje gruppmedlem, efter det var det stövelkastning, och sen även limbo. Dock kunde jag inte medverka på de då jag inte ville riskera knät.. Haha.. Men vi fick några fina poäng av de snälla Skändarna. Sista grejen vi gjorde var att vi skulle klara av att trä på en kondom, jag fixade det med stortårna, de ni.. Grymt imponerad publik kan jag ju tala om!

Vi hoppade de lite mer extrema grejerna som tex vattenaerobic i fontänen och liknande.


Om ett tag kommer Henka hit, jippie!!! Ikväll ska vi gå till mingel&bar och shejjka rumpan till Rasken. Kommer nog bli hur trevligt som helst. Hörde rykten om att även Linn ska med, de var ju inte igår man träffade på henne så de kommer bli mys!

Alltså hoppar jag och Sara nollningen idag och tar upp det igen på måndag.
Ser fram emot n0llemiddagen på onsdag, finklädda n0llor blir det då!




Nu ska ja hoppa in i duschen o sen käka frulle innan Min fina Älskling kommer.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkar som att ni har det kul =)



jag tror jag mötte henka när jag åkte hem på timmar. Hoppas ni får en bra helg. Pusspuss

2008-08-23 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0