Hellride

Det blev film ikväll med Betsy, Jey, Anna och Kalle.. Tarantinos Hellride.. Mycket nakna flickor om ni vill veta. Han har en knasig syn på det kvinnliga könet... Varannan scen var det mins 3 tuttar i! Mycket blod (såklart) och som alltid på gränsen till alldeles för mycket. Men helt ok film..


Ser fram emot en lugn helg! Ska genast krypa ner under soffan... Menade såklart täcket.. HAHAHA sömn, JA tack!
















Just ja, har jag sagt det? Jag älskar min macbook! Helt underbar!

Kommentarer
Postat av: bettan

tjo! jo visst var det pretty much naked tittisar i filmen! haha.....somnade ju ett tag menmen....johan blir alltid lika sur, har nog inte sett en enda film med honom utan att somna ;-) ska ta å klä ut mig nu jag!!!höres då!puss

2008-08-30 @ 14:11:04
URL: http://elisabethj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0