Helg med mindre bra väder.

Idag regnar det lite, småskurar då och då. Jag tycker att det är ganska så mysigt om jag ska vara ärlig!
Känner mig dock lite hängig i kroppen. Oro kanske, man blir lite konstig av ovissheten. Vet inte mycket av vad som ska hända, har inget boende ännu bla. Får hoppas att det fixar sig i veckan. Hoppas på att H får jobb också så det blir flytt på riktigt! MYS!

Igår blev det en tripp till Gävle för att kolla läget, lite stadsdelar och så. Tur att vi gjorde det för vissa ställen var KAOS. Galet! Tog genast på oss på bostadskö på de lägenheterna, DÄR VILL JAG INTE BO! Nu får vi hålla tummarna för de andra.
Vi var förbi Lindholms möbler, där hittade vi en soffa som vi hemskt gärna vill ha. Fanns väldigt fina möbler där.
Det blev även lite Thai-käk för oss. Grymt gott!

Nu har jag en låång vecka framför mig, Jobbar mån-sön! Men endast två kvällspass så det känns OK. Kommer nog gå ganska fort. Hade ju varit kul o åka upp till Gävle på cityfesten, men det ser ut att blir lite svårt o få till det.. men vi får se vad vi gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0