Byte!

Gick upp 8.00 imorse, för att slippa stressa. Har hunnit med en hel del.

* Slösurfat
* Ringt Gavlegårdarna
* Slösurfat lite till
* Kollat upp en massa info inför ett arbete
* Ringt ett antal samtal
* Slösurfat ännu mer
* Duschat
* Beställt telia abonnemang (ska byta från comviq)


Så nu lär ja ta tag i det som är kvar, göra nåt åt håret, klä på mig och bli redo för avfärd.
Halv 12 hämtar mamsen upp mig. 1,5 timme kvar. kommer bli ganska precis lagom tror jag.

Får inte glömma att slänga i mig en smörgås....



Kommentarer
Postat av: Evve

oj massor har du hunnit med!

ja fattar inte vilket behov man har av att bara slösurfa lite..;) kolla mail, bloggar, aftonbladet...tar ju en evighet innan man kan börja med de man ska när man slår på datan! :P:P

haha din dator du köpt då! :)

när sätter skolan i gång?

flytrra ni upp bägge två?

spännande...jajemen snart kommer den lille bebisen ut..skönt!

2008-08-13 @ 11:14:58
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas att det var lyckat i sthlm nu:) Kram

2008-08-14 @ 16:42:13
URL: http://mariiamiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0