valborg

Så var valborg här och dagen kom, som vanligt, med tråkigt väder. Grå himmel och regn i luften.
Trist för alla som planerat att vara ute hela dagen. Själv är jag torris och hoppar det.
Jag och Elin ska åka till Gränby en sväng och kika lite. Skönt att njuta lite av sin lediga tid! Sen lär jag handla och hem o förbereda inför grillfesten ikväll.. kommer nog bli kanon, bara himlen spricker upp. :)

Igår vann vi seriepremiären mot Tärnsjö med 4-0. Underbar start för oss. Skönt att få in några mål. Grattis till oss!
Har blåsor under hela fötterna idag, nästan. Lär köpa ett par nya skor. Det här funkar ju inte..

Ska slänga i mig lite kaffe och frukost, göra mig redo och vänta på att Elin hör av sig när hon lämnat sina sötisar på dagis.

Hoppas att ni alla får en kanonbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0