underliga tankar.

Jag SKA komma in på PHS.. det bara måste jag. Det är mitt mål och ingenting får stå i vägen för det.
Nu jäklar ska jag fixa det här.. En vecka till PV.. Det går nog inte att förbereda sig för det man ska gå igenom där.. Men jag kan ju vara förberedd på att det blir tufft iallafall..

Var nyss ner o kollade lite träningen. Snackade lite skit med Emelie. Nu sitter jag här. bedrövligt! haha.
ska nog stoppa i mig en vanlijbulle snart tror jag.. smaskens!

Idag gjorde jag tokgod mat ifall nån vill veta! och min klyftpotatis är nog den godaste!!! MUMS.



Kommentarer
Postat av: Maria

Vi får hålla tummarna för det:)

2008-04-02 @ 22:21:57
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0